Sunday, October 23, 2011

日本のポスト1 (My first Japanese post)



ねえこれは私の初めての日本のポストですあなたがそれを理解していない場合、それは大丈夫です。私は誰とは思わないこれを行うとコメントに日本語のものを投稿しないでください私はGoogle翻訳コピー&ペーストボタンを使用していましたまたあなたたち私がすぐに見え方を確認する得るかもしれない(なぜなら私の最初のコスプレ/ハロウィン衣装フレッシュプリキュアからキュアパインとしてつもりです君たちは過去3日間私の心を介して実行されているか知りたいですか?
それは持っていますそしてこれ
 それすべてうーん...私はちょうどので、後でこのハングアップを取得するwnted - メロディー♦          
___________________________________________________________________________________
Hey guys. This is my FIRST ever japanese post. if you don't understand it, that's alright. I don't think anyone will. If you do, please don't post japanese stuff in the comments. I just used the copy and paste buttons on google translate. Also, you guys MIGHT get to see what I look like soon. (because of pictures of me in my first cosplay / halloween costume.) I'm going as Cure Pine from Fresh Pretty Cure. You guys wanna know what's been running through my mind the past 3 days? That has. And this.


All of that. Well... I just wnted to get the hang of this so later.    -      ♦Melody♦

No comments:

Post a Comment